Pöcsök Blog

Pöcsök HQ blog meg miegymásanyámkinnya

HTML

egy régebbi de zseniális...baromság...

2007.11.15. 23:52 | p0- | Szólj hozzá!

Sajnos az alábbi Postot törölni kényszerültem egy kérés miatt:
Üdv azoknak akik elolvassák.
Vegyétek úgy hogy az én basztatásom elérte a célját és felhúztam magamat.
Az előbb beszéltem Dittóval mert az ő telefonszámát ismertem és megkértem, hogy vegyen le minden olyan irományt a pöcsök honlapjáról ami rólam szól.
Igen, felhúztam magamat.

Igen nem tudok helyesen írni, fordítani. Leszarom.
Egy dolgot kérek felejtsétek el, hogy vagyok.
Ez vonatkozik azokra akik azzal foglalkoznak, hogy engem mindenféle sértéseknek tegyenek ki.
(lást Blackepixx nevű noname felhasználót a szenzációs teokráftjával)
Vegyétek tudomásul nem azért nem irok ide, nem azért nem látogatok ide mert azt szertném ha foglalkoznátok vele.
Megpróbáltam eltünni abból a közegből amiben együtt voltunk, és ahol nagyon sok embert tévesen itéltem meg, de úgy tünik nem sikerült, mert van akit jobban érdekel mi van velem mint más dolog.
Nem szokott zavarni egy bizonyos szintig de ez már több a soknál, és ezt személyes sértésnek veszem.
Nem érdekel kinek poén kinek nem, én sem járok sehova vissza rólatok mocskodódni(akinek nem inge ne vegye magára)

Szóval szeretnék megkérni minden olyan kedves volt guild társamat aki annyira utál, hogy velem foglalkozik, felejtsen el mindörökre, élje a saját kis életét, mint ahogy én is az enyémet.

További szép napot:
Garmacor alias Himringyó a nuub, fasz, tank wannabe, dps wannabe, gm wannabe és még sorolhatnám. Egyszóval a világ legnagyobb MARHÁJA!


A hülyeség netovábbja!

Kedves Tamás barátom lelt rá erre a gyöngyszemre. Azt hiszem ezt az irományt ajánlom minden magyar nyelvtan professzornak és sima általános iskolai tanárnak is. Majdnem olyan jó mint a DVD-játékos volt annó.
Lönk
Ha esetleg azóta javították volna, voltam olyan rendes és képet készítettem róla (mindenféle flame előtt direkt kitöröltem az alkotó nevét, nehogy fel lehessen ismerni őt):
Kép1
Kép2

Egyébként ismerős a szöveg? Nem?
Sebaj, hisz itt van a Pöcsök kiválló félmagyar-szöveget-angolra-fordító-és-honlapot-köré-készítő miniprogija. Ezzel a programmal készült az alábbi honlap. Lehet ez alapján már ismerős lesz a szöveg^^
Lönk
Esetleges mini-progi bug miatt nem jelenne meg az oldal, itt van a kép az elkészült honlapról.
Kép1
Kép2

A bejegyzés trackback címe:

https://pocsok.blog.hu/api/trackback/id/tr38230621

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása